Odstąpienie od umowy

Odstąpienie od umowy I REKLAMACJE

1. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Przed odesłaniem towaru uprzejmie prosimy o poinformowanie nas mailowo o chęci dokonania zwrotu. Wówczas zostanie Państwu nadany numer zwrotu który należy umieścić na kopercie/paczce ze zwróconym towarem.
Zwroty prosimy kierować na adres: BabyLuxury, Rolna 165/1, 02-729 Warszawa.

2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są meble lub akcesoria wykonywane na zamówienie klienta.

2. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania oraz musi być w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.  Konieczne jest dołączenie oryginalnego dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej (jeżeli została wydana). W zwracanym towarze wszystkie metki, ulotki itp. powinny być oryginalnie przytwierdzone, a opakowanie nie powinno nosić oznak zniszczenia (naklejki, listy przewozowe itp.).
 
3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, pieniądze przekazujemy w ciągu 7-14 dni roboczych na nr konta wskazany przez Państwa. Zamiast zwrotu pieniędzy Klient ma prawo do wymiany produktu na inny, dostępny w sklepie. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem. 
 
4. Zwrot nie będzie uwzględniony jeżeli produkt: został zniszczony.  

5. W przypadku, kiedy zwracany towar zostanie odesłany po upływie 14 dni, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, kwota za towar zostanie zaksięgowana na koncie Klienta jako kredyt do wykorzystania w sklepie w terminie 12 miesięcy od daty zaksięgowania.
 
6. Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera, a w przypadku uszkodzeń spisać protokół reklamacyjny.
 
6. Reklamacje powstałe w czasie użytkowania towaru będą rozpatrywane tak, jak w sklepach stacjonarnych. Przy dołączonych kartach gwarancyjnych będą adresy serwisu na który mogą Państwo wysyłać uszkodzone produkty na koszt gwaranta . W przypadku braku karty gwarancyjnej prosimy o kontakt ze sklepem tel. 503 892 327 lub e-mail: info@babyluxury.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel