Odstąpienie od umowy

Odstąpienie od umowy I REKLAMACJE

1. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Przed odesłaniem towaru uprzejmie prosimy o poinformowanie nas mailowo o chęci dokonania zwrotu. Wówczas zostanie Państwu nadany numer zwrotu który należy umieścić na kopercie/paczce ze zwróconym towarem.
Zwroty prosimy kierować na adres: BabyLuxury, Rolna 165/1, 02-729 Warszawa.

2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są meble lub akcesoria wykonywane na zamówienie klienta.

2. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania oraz musi być w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.  Konieczne jest dołączenie oryginalnego dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej (jeżeli została wydana). W zwracanym towarze wszystkie metki, ulotki itp. powinny być oryginalnie przytwierdzone, a opakowanie nie powinno nosić oznak zniszczenia (naklejki, listy przewozowe itp.).
 
3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, pieniądze przekazujemy w ciągu 7-14 dni roboczych na nr konta wskazany przez Państwa. Zamiast zwrotu pieniędzy Klient ma prawo do wymiany produktu na inny, dostępny w sklepie. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem. 
 
4. Zwrot nie będzie uwzględniony jeżeli produkt: został zniszczony.  

5. W przypadku, kiedy zwracany towar zostanie odesłany po upływie 14 dni, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, kwota za towar zostanie zaksięgowana na koncie Klienta jako kredyt do wykorzystania w sklepie w terminie 12 miesięcy od daty zaksięgowania.
 
6. Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera, a w przypadku uszkodzeń spisać protokół reklamacyjny.
 
6. Reklamacje powstałe w czasie użytkowania towaru będą rozpatrywane tak, jak w sklepach stacjonarnych. Przy dołączonych kartach gwarancyjnych będą adresy serwisu na który mogą Państwo wysyłać uszkodzone produkty na koszt gwaranta . W przypadku braku karty gwarancyjnej prosimy o kontakt ze sklepem tel. 503 892 327 lub e-mail: info@babyluxury.pl

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel